Translate

torsdag, november 29, 2012

Så er han her igen

Swat dee

Puuh det er længe siden jeg har smidt nyt indhold på bloggen kan jeg se. Det er selvfølgelig ikke fordi jeg har været doven.. Men ja, lad os bare sige at det er fordi der er dårligt net :-D

Men! Nu har jeg en masse indhold og lover ikke at være dov... lover at finde et sted med godt net så jeg kan smide ting op noget oftere.

Det bliver dog nok mange små så I ikke sidder med en 10 siders update hehe.

Nå men lad os tag hul på det.

Som nogen af jer måske ved, så leder jeg efter en motorcykel. Tænker på en lille, god, begynder kværn på omkring 2-400 cc så jeg kan vænne mig til at køre. Det er helt lovligt hernede at lege Easy Rider, selvom du kørte rundt på små scootere da du tog kørekortet.

Startede min søgen på auktioner og her i Pattaya er der et pr. fine steder:
Der er allemulige slags køretøjer og i en anden hal er der mange fine og finurlige ting. Sjovt at gå og kigge. Auktions speakeren (lad os kalde ham det) snakker også lynhurtigt som man forventer sådan én gøre.
De tager 5000 bath for salær og det er uanset om du køber en scooter til 500 eller en bil til 500000.

Jeg har dog fundet en masse gul&gratis og den blå avis agtige hjemmesider, så det er nok dér jeg regner med at finde en god deal på motorcykel. Skal nok smide billeder på bloggen når jeg endelig har fundet én jeg vil have. Er blevet ret lun på en Honda Steed.

Det er lidt til at starte på, klokken er pludseligt blevet mange og er stadig træt efter Loy Krathung i går.

hygge
Pi Lek



4 kommentarer:

  1. Cool nok med lidt auktions browsing, er sikker på man nemt ku gå helt amok med spændene sager til næsten ingen penge :)

    Der er sgu kommet sne i lille Danmark, det passede lige med den første december, go timing må man sige..
    Er der noget festivitas af nogen art i Thailand, her i december også, eller hvordan ser det ud? :)

    PS: Snupper du ik lige sådan en Mustang Sally dér med hjem til fatter her? ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er så meget at se på.. fra poolborde til sølvmønter :D

      Ja, har hørt at der er kommet meget sne.. Man tænker slet ikke på at det er december når man er hernede :D

      Jeg har lige været til Loy Krathung ( google selv please ;) ) Og i lørdags var der fyrværkeri-festival, så der sker noget hele tiden.

      Kan helt sikkert finde ud af noget med stangen, men rattet sider på den anden side :D

      Slet
  2. Hehe glemte helt at sige at An Idiot Abroad sæson 3 er gået i gang, første afsnit er ude nu :D

    SvarSlet
  3. tag den lille røde med kurven foran, den er lige dig, tres chic :P

    SvarSlet