Translate

lørdag, oktober 27, 2012

been busy (agtig.. )

Hey

Ved godt det er længe siden der har været noget smidt på bloggen men der har været run på de sidste dage..
Det har dog flasket sig mht. Visum og kan nu være i landet uden at skulle ud og ind igen. (vi snakker stadig visum :D) Fik lov at være her i et år, så nu kan jeg slappe lidt af med at finde job og komme ud og se lidt. Tænker enormt meget på at tage et dykkercertifikat så det bliver nok the "next big thing" for Lek.

Her er lidt fra de sidste pr dage:





Det er taget med min GoPro og det er i wide som I nok kan se. havde fundet et godt hotel til billige penge i Ekkamai, Bangkok og det virker ret nyt. Badekar er guld værd.. Især når man kan se tv i mens :D

Det var lige lidt for nu. Lav en snemand for mig ;)

Lek


6 kommentarer:

  1. Sagde du 1000 patter i videoen? :O

    Ser ud til du hygger dig dernede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lol nej 1000 baths (batters) mig og sprog hehe. Men hvis det nu var patter får jeg da aldrig råd. Så skal man virkelig virkelig være glad for at få ophold.

      Hygger mig bestemt. Regner dog med du tager Thomas under armen og komme og besøger mig, buddy.

      Slet
  2. Hehe... Jeg ved ikke hvor nemt det bliver. Men lige nu er der frost og slud i DK så det virker ret tiltrængt med et lille smut derover.

    Kan forstå du ikke fik min FB besked. Har tjekket flybilletter, men synes de er noget dyre. Bare for fly var man et stykke over 6-7k.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke kunnet få chatten eller beskeder til at virke på FB ever.. men på momondo fandt jeg billet til 5500 selvom det kun var 1 1/2 måned før.

      Men ja det er pricy og man skal helst bruge 3 uger herover ellers er det næsten ikke det værd.

      jeg får dog snart lejlighed herover så der kan du/I i hvert fald bo :)

      Slet
    2. Hola Mujers0rz! :D
      Daim, det er ellers billigt får sådan et værelse. Det er jo under 5700kr om måneden, hvis man omregner til dagskursen på "patter"... på hotel no less! :)

      Ang. prisen på fly, så har jeg hørt, at Norwegian har gang i nogle nye, brændstofeffektive fly, så de regner med at lave en billigrute til Bangkok.

      Slet
    3. ja det er billigt for sådan et hotel og er man der fx en måned af gangen får man som regel også rabat.

      Pats er en underground møntenhed i hotelbranchen:D

      Du må tage Michael og Thomas under hver arm og kom og besøge mig hehe

      Slet