Translate

onsdag, maj 25, 2016

da og nu og omvendt

"I'm falling, so i'm taking my time on my ride.." kører i baggrunden. Jeg tager mig selv i at sidde og stirre tomt på skærmen fordi mine tanker er overalt. Prøver at tænke på et stopskilt, hver gang hun er i mit hoved. Nogle gange virker det.

Det er 5 dage siden jeg valgte at cutte alt kontakt. Fået fjernet de fleste ting i lejligheden der kan vække minder. Skiftet koder på computeren, så det ikke længere er noget med hende. I bund og grund fået ryddet godt op i de ting, der kan få mig til at tænke på hende.

Jamen Lek.. Var det ikke meningen at I skulle være venner? jo, der er virkelig ikke noget jeg heller vil.. det er bare rigtigt, rigtigt svært. Det var fint i starten. Vi snakkede tit sammen. Hjalp hinanden igennem den svære tid.. hang ud..
Set i bakspejlet var det nok dumt at gøre. Det holder ikke at prøve at skifte over til friend mode, når man stadig elsker den anden. Man er et mess, når man finder ud af at hun allerede er videre, og man ikke er kommet ret langt selv.

Men jeg har heller ikke haft fokus på mig selv. Jeg ville jo være der for hende lig så meget som altid. Har fået at vide af flere, at jeg er en sucker.. ved det! Kan sgu bare ikke gøre for at jeg er sådan, så må bare bøde for det nu..... :(


Men hvad så nu, Lekker?

Well.. Har tænkt meget over, hvordan jeg kan styrke både mit sind og min krop. Startede med at skrive ned, alt det jeg kan komme i tanke om, jeg gerne vil opnå. Motivationen for at blive en bedre mand er i top, efter mit fokus skift. Der er kun én vej, når bunden er nået. OP!

Er begyndt at træne :D Gik overraskende godt. Løb i 10 min uden pause. STORT! troede ikke jeg kunne :) Gik muskelgrupperne igennem let én gang, så de lige kan blive vækket haha :D Vil gerne minimum 3 gange om ugen (snakker stadig om træning ;)) og så lave armbøjninger hverdag. Er faktisk oppe på 30 i streg. Startede på 10 x 2, så der er da sket lidt dér :P
Senere, når lungerne ikke hoster blod op :D, vil jeg gerne finde en træningspartner også køre noget Freeletics. Skal nok skrive om det, når det bliver aktuel. Det gælder stort set alt andet også. Skriver om det, når jeg prøver det ;)

Angående sindet, så vil jeg gerne begynde at meditere dagligt. Har læst mange positive ting om det. Tænker på inden jeg går i seng, så man kan reflektere lidt over dagen and what not.
Om morgenen, er jeg begyndt at tale til mig selv i spejlet. Lyder måske dumt, men det hjælper mig. Jeg siger positive ting til mig selv. Hmm.. som hvis man giver pep-talk/trøster en ven. Jeg får et lille "hell yeah" boost, der får mig godt i gang.

Vil også gerne læse mere, så tager mig tid til minimum 20 sider om dagen, om det så er selvhjælps- eller rigtige bøger. Målet her, er at blive endnu bedre og hurtigere til at læse, få større ordforråd og generelt blive mere veltalende. Er i gang med Sex for Dummies.. :D Haha, laver stadig jokes selvom ingen læser med. Lek, din crazy fuck!

Nå ja, ligger og falde i søvn til podcasts. Man kan næsten finde podcasts om hvad som helst og hører p.t. The James Swanwick Show og HowStuffWorks :)

Dig Selv

Ingen kommentarer:

Send en kommentar